fredag 4 december 2009

Sjukt....

Sjukt...
längesedan jag skrev här i bloggen! Har varken haft tid eller inspiration... Kände mig väldigt träningsinspirerad tidigt i höstas, men när det vardagliga ekorrhjulet börjat rulla igång igen efter semestern räcker dygnets timmar helt enkelt inte till för allt som jag vill göra. Mycket roligt får stå tillbaka för sådant som bara måste göras... Har under hösten också valt att prioritera bort en del av agilityträningen och ägnat mer tid åt att följa med Lovisa till stallet. Sköthästen är perfekt för henne just nu och stallet hon står uppstallad i är toppen, så att åka dit har varit ett rent nöje även för mig! Men det är här och nu som gäller, för hästen är till salu och kan bli såld vilken dag som helst...


Sjukt...
sjuk är jag också. Sitter just nu och väntar på att doktorn skall ringa och ge besked om det är svininfluensa jag har drabbats av. Känner mig ganska säker på att det är så, med tanke på febern, hostan, huvudvärken, värken i kroppen... Jag och Felicia har hostat i kapp i dubbelsängen sedan i söndags. Lovisa har skött om oss efter bästa förmåga. Tack!

Sjukt...
spännande är det att Erik i veckan har varit i Stockholm och hälsat på sina föräldrar och samtidigt haft med sig Yla för parning. Hanen vi valt till henne är Shellrick's You May Me Luck. Hoppas mycket på den här kombinationen! Lite extra spännande är det också, eftersom detta är den första egenuppfödda tiken som vi parat!


Sjukt...
lång tid doktorn tar på sig att ringa! Orkar snart inte sitta här och vänta längre... Men går jag upp och lägger mig, så ringer det väl med det samma! Då måste jag gå ner igen... känns inte lockande det heller så jag får väl sitta kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar