fredag 11 december 2009

Bättre sent än aldrig...

Rapport...
från sjukstugan: På bättringsvägen, men fortfarande inte helt ok! Har i alla fall orkat vara uppe ur sängen större delen av dagen idag, så det börjar ta sig... Satt en stund framför datorn och läste bloggar och hittade en rolig bildlänk: DogAce Bilderna på dagens blogg är hämtade därifrån och är tagna på årets DM. Dessa bilder fick mig att längta efter sommar och agility tillsammans med mina fyrbenta vänner! Måste se till att bli frisk snart!





Power, min bästa kompis i alla lägen!


Gåta
Måste dela med mig av en rolig gåta som Lovisa frågade mig här om dagen:
"Mamma, vet du varför hundarna har så kall nos?"
Jag hade ingen aning och har inte du det heller har det så kan du läsa svaret sist i detta inlägg.


Yippi, min roligaste träningskompis...



Yla, min lovande unghund...


Svar:
"Därför att annars skulle de bränna varandra i rumpan!"



















































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar