tisdag 8 december 2009

Baconfeber

För att fortsätta...
på föregående inläggs tema, så är jag fortfarande sjuk! Doktorn ringde till slut och bekräftade att det är baconfeber som härjar i familjen. Kan inte påstå att jag blev direkt förvånad! Länge sedan jag var så här sjuk! Känner mig fortfarande helt matt i hela kroppen! Men inget ont som inte har något gott med sig! Nu behöver jag i inte fundera över om jag skall vaccinera mig eller inte!

På hundfronten händer inte mycket just nu! Husse och Lovisa har fått stå för alla de dagliga bestyren. Känns inte bra, men vad skall man göra när man knappast orkar ta sig upp ur sängen? Längtar efter en riktig lång skogspromenad med mina fyrbenta vänner! Skulle kunnan nöja mig med en kort promenad runt kvarterer också, om jag bara orkade.... Tänk vad lite influensa kan förändra livsperspektivet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar