lördag 8 augusti 2009

Salo

Fredagen den 7 augusti 2009
Slutade jobbet klockan tolv och åkte sedan direkt till stallet. Lugnt och skönt = avkopplande! Efter avslutat stallbesök hjälpte jag till att förvandla Lovisa till pirat! Kul!


Piratkopia?

Där efter for jag och min mamma till Näs Lagård för att lyssna på Per Tengstrand och Ola Salo. Blev bjuden av min generösa mor om jag följde med, vilket jag självklart inte kunda tacka nej till. "Lagårn" var fullsatt och musikerna duktiga, så det blev en minnesvärd kväll.

När jag kom hem var mannen och äldsta dottern hemma. Minstingen i familjen hade inte kommit hem från piratfesten ännu. Hon kom en stund senare när föräldern som skulle hämta henne och kompisen lyckats hitta rätt gård i skogen i den mörka augustinatten....

Ha det gott!
Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar