torsdag 6 augusti 2009

Inne i ekorrhjulet

Inne i ekorrhjulet igen....
Då var semestern slut för den här sommaren och en lång höst väntar.... Känns för ovanlighetens skull ganska ok att börja jobba! Brukar tycka att det är deppigt när semestern är slut, men i år har jag så mycket roligt att se fram emot under hösten så jag är nöjd här och nu. Ser bland annat fram emot:


Fortsatt träning/tävling med Yla
Gillar verkligen att jobba med den hunden och under hösten är det henne som jag skall satsa lite extra på.

Projekt Power
Nu är så gott som min och Powers debutsäsong i klass tre slut. Vi har några tävlingar kvar i år men dem ser jag bara som ren träning. Har i stället siktet inställt på nästa säsong och skall med utgångspunkt från årets erfarenheter lägga upp en träningsplan som skall påbörjas redan i höst. Nästa år skall vi klara referenstiderna i klass III!

Valpar?
Kommer det att bli några valpar under hösten/vintern? Yla skall paras och hoppet finns om ett gäng fina och pigga små krabater. Hur det bli med den saken, det får framtiden utvisa!

Ny sköthäst till Lovisa
Lovisa har fått förmånen att bli skötare på en C-ponny som heter Tootsie! Det innebär att jag också "måste" åka till stallet. Det gillar jag!

Lovisas ny sköthäst Tootsie
Nej, nu hinner jag inte skriva mer för vi skall till klubben och träna. Med andra ord skall jag ägna mig åt de två översta punkterna på min lista över saker jag ser fram emot.... Livet är allt bra härligt!
Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar