måndag 4 januari 2010

Måndag igen...

Jaha, då var det...
måndag igen och slut på ledigheten för min del. Men det känns rätt ok! Var ju hemma i två veckor när jag hade svininfluensa, så jag har inte
jobbat mycket den sista månaden. Fast i morgon börjar jag jobba kl. 06.00! Det känns lite tidigt, med tanke på att jag vänt på dygnet under jul- och nyårshelgen! Hoppas att jag orkar upp i tid...

Detta har hänt...
Jag har gått med i Facebook och chattat för första gången i mitt liv!

Vi har bestämt oss för att omplacera Bozz. Annons kommer inom kort på Papillonringens hemsida.

I eftermiddag har vi varit i Jönköping och handlat ny mat till de dräktiga tikarna. Sedan var vi en sväng på A6 och letade efter presenter till Felicia som snart fyller 16 år. Hittade några saker som jag tror att hon kommer bli glad för!

Nej, nu är det bäst att gå och lägga sig! Natti, natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar